1. ი. ჭავჭავაძის „რა გითხრათ? რით გაგახაროთ?“
მთავარი თემა
|
ი. ჭავჭავაძის „რა გითხრათ? რით გაგახაროთ?“
|
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
თანამედროვეობასთან კავშირი
|
მიზნები და შედეგები
|
ქართ.
VII. 7. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების
გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა და ახსნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
გამოაქვს დასკვნები მთლიანი
ტექსტის ან მისი მონაკვეთის საფუძველზე;
ქართ.
VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური
ორგანიზებისათვის.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ადგენს ტექსტის გეგმას;
·
წერს ტექსტის პირველ ვარიანტს;
·
გადაამუშავებს და გადაათეთრებს
ნაწერს, ყურადღებას ამახვილებს როგორც შინაარსზე, ისე სტილის ელემენტებზე;
·
დაამუშავებს საბოლოო რედაქციას
დამოუკიდებლად ან სხვების (თანაკლასელის, მასწავლებლის) დახმარებით; ასწორებს პუნქტუაციურ,
სტილისტურ და ორთოგრაფიულ შეცდომებს;
|
წინასწარი ცოდნა
|
პუბლიცისტიკის რაობა, ილია და საქართველო
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ზეპირი პრეზენტაცია, მსჯელობა; წერითი დავალება; თან ახლავს შეფასების რუბრიკა
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ქართული ენისა და ლიტერატურის სახელმძღვანელო-VII კლასი; კალმები,
ფურცლები, პროექტორი, ლეპტოპი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
2. ნ. ბარათაშვილის „ბედი ქართლისა“
შეფასების რუბრიკა;
ჯგუფური სამუშაო
No comments:
Post a Comment